In och ut juli/augusti 2013

Standard

Men tanke på mitt lilla sommarlov så blev det inget inlägg i juli så jag slår ihop juli och augusti.

In

+ 1 rosa linne.

+ 1 träarmband. Bara för att de var så snygga.

+ 1 svart linne. För att jag var tvungen att slänga ett för att det var så slitet.

+ 1 sjal i rött, orange, gult, lila, vitt och rosa. Jag var tvungen. Den var så himla snygga. Och kostade 2.50.

+ 1 uppblåsbart liggunderlag. Vi ska ut på motorcykelsemester snart och det är lite snävt med plats så vi köpte varsitt som är utrymmessparande.

+ 1 svart solhatt. Jag har letat efter en bra solhatt sen förra året. Yey!

+ 1 bikinitop. Min gamla luktade surt och det gick inte bort.

Ut

1 svart linne som var så slitet att man såg genom det.

1 grön -shirt som blivit urtvättad och ful.

Summa: +3 (Fy, jag gillar inte när det blir plus)

Lämna en kommentar