Om att vara gravid på tyska.

Standard

Det går framåt. Med språket, telefonerandet och med graviditeten. En förlossning på tyska ska jag nog också klara av.

Jag blir tjockare och tjockare och den sista veckan har jag helt vuxit ur min höstjacka och igårkväll var även yllekappan för snäv. Men jag har en ny, fin vinterjacka som jag snart ska börja använda. Så snart det är vinter här. Det är det inte det minsta nämligen.

Jag bjuder på en tjockisbild från förra veckan. Och undrar om jag ska fortsätta blogga överhuvudtaget.

IMG_4981.JPG

8 responses »

  1. Klart du skall fortsätta blogga! Helst än mer 🙂 Jättekul att få följa ditt liv i Berlin. Genom bloggen känns det som inte att det var väldigt länge sedan sist vi sågs 🙂 Kramar Liza

    • Tack, ja jag fortsätter nog ett tag till. Jag ska försöka att skriva nåt vettigt lite oftare bara 🙂

      Eller hur, jag tänkte på det för ett tag sedan att det är så länge sen vi sågs. Kram

  2. Du riktigt strålar!
    Och ja – fortsätt gärna blogga för oss! I alla fall fram tills du är mitt uppe i bebislivet och uppenbarligen har en sak som är mer legitim än att blogga 😉

  3. Det finns så mycket att säga när man får barn så du kommer tveklöst att fortsätta. Själv började jag prata om hur underbara tygblöjor är ;-). Flufflove.wordpress.com

Kommentera

