För tre år sedan.

Standard

Just precis nu för tre år sedan satt jag på en färja mellan Trelleborg och Rostock. Vi var nästan framme. Jag hade hela mitt bohag, minus världens skönaste soffa, med mig i lasten och en kärlek.

Tre år som gått så otroligt snabbt. Jag har gjort så himla mycket och ändå lite. Jag har förändrats mycket men är ändå samma. Jag är lika kär och nästan ännu mer.

Livet kan förändras på ett ögonblick och jag är tacksam över att det gjorde det för mig. Att jag är där jag är just nu och lever som jag gör med den jag gör.

Så, slut på nostalgin. Imorrn bär det av hemåt till den där fantastiska människan som jag önskar leva resten av mitt liv med.

IMG_4572.PNG

9 responses »

Kommentera

