Lucka nummer 1; en bild på dig som du själv tycker om.

Standard

Jag är inte så mycket för det här med julkalendrar, men jag gillar såna här saker som Emily Dahl gör. Så därför ska jag hänga på hennes julkalender för i år. Jag kan inte lova att jag kommer att posta en bild varje dag, för ibland har jag ingen lust att sitta framför datorn. Men jag ska göra mitt bästa. Det tycker jag att så många som möjligt ska göra, för det är så roligt att läsa. Kom ihåg att länka tillbaka till Emily bara, det är roligast så.

Här kommer alltså 1 decemberbilden. En bild på mig själv som jag tycker om.

IMG_5724

Jag gillar den här bilden på mig på grund av flera saker. En kvart tidigare har jag just avslutat en sju dagar lång cykeltur som startade i Ravensburg i södra Tyskland och slutade ca 50 mil senare i Cannobio i norra Italien. En resa jag ångrade ca varje dag men som jag inte ångrar att jag gjorde. Jag orkade cykla i mer än 25 grader stekande sol i flera timmar per dag. Jag orkade cykla i 22 km med en höjdstigning på 2000 meter. Jag orkade skjuta cykeln uppåt i 11 km och 800 meter höjdskillnad för att det inte gick att cykla så brant var det. På bilden sitter jag och har just slutat störtlipa för att jag är så glad att jag klarade det och att jag är så jävla bra.

Lämna en kommentar