Ibland blir det inte riktigt som en tänkt sig. Fast ändå bra.

Standard

När vi var på semester i Polen i augusti sov vi på hotell den sista natten för vädret var inte riktigt så att vi hade lust att bygga upp ett tält. Eller ja, bygga upp det och sova är väl inte det största problemet när det regnar. Att ta ner det är värre. Allt är blött. Du måste klä på dig snabbt för att inte allt ska bli blött och kallt. Och sen måste du ha så mycket kläder så att du inte börjar frysa. För börjar en frysa på en motorcykel så är det inte mycket en kan göra har jag fått erfara. Bara frysa och tycka synd om sig själv.

Men det var inte vad jag skulle säga. När vi dagen efter skulle bege oss av så var mina motorcykelbyxor lite snäva. Så mycket hade vi inte ätit under vår resa så jag blev lite misstänksam. Min men var ju trots allt 10 dagar sen. MEN, jag har en bra grund till att inte ha blivit misstänksam innan. Jag hade en cysta på min högra äggstock som upptäcktes i juni och hade försvunnit vid kollen i juli. Men då kan mensen bli lite sen för att allt inte riktigt var som det skulle.

Väl hemma, efter en resa där jag mådde lite småilla hela tiden köpte vi ett graviditetstest. Ja, men efter max tre sekunder visade ett superstarkt streck för gravid. Så ja, vi ska ha en liten knodd i april. Han går under arbetsnamnet Pelle av olika anledningar.

IMG_4860-0.JPG

16 responses »

  1. Åh! GRATTIS! Blev faktiskt tårögd här, mycket för att jag vet att vi haft lite samma tankar om det där med barn, om en kommer hinna och sånt.
    Så glad för din skull så du anar inte!

Kommentera

