När livet gör sig påmind.

Standard

Alltså, den här hösten är så full som den bara kan bli. Jag har tusen saker på gång. Ni vet såna där byråkratiska och svinjobbiga saker. Såna som inte bara är krångliga att faktiskt utföra utan som också tar tid. Det känns som att tiden bara rinner iväg. Veckorna bara försvinner.

Som pricken över i:et, grädden på moset eller löken på laxen började min tyskakurs idag igen. Det är förvisso bra, men jag känner att jag inte har tid. Men det blir bra.

Nä, men det var väl bara det jag ville gnälla lite över. Så, nu går det bra att fortsätta vidare och läsa lite om något roligare. Kanske om hur en gör falafel skulle passa bättre?

2 responses »

Kommentera

