Om det bästa och även sämsta just nu.

Standard

Kent! Bandet såklart. Nytt album som naturligtvis är ett av de bästa de gjort. Som vanligt med deras nya album. Jag kan inte sluta lyssna. På La Belle Epoque.

Och Innan himlen faller ner.

 

Vad ska jag säga? Lyssna och lyssna och lyssna!

Och om du har, som inte jag har, möjlighet att ta dig till Trädgår’n i Göteborg i juni så tycker jag absolut att du ska åka. Men var så snäll och håll det för dig själv och berätta inte hur fantastiskt det var. Jag stannar här jag. Jag lär mig det tyska språket istället. Också bra. Men inte Kentbra. Så. Lyssna nu!

6 responses »

  1. Jag har inte hört deras nya skiva alls. Brukar jämt bli lite besviken när de släpper nytt och det inte är lika bra som deras tre första skivor. Men jag ska ge den en chans!

    • Ja, men lyssna på den här 🙂 Jag har också mina favoritalbum med dem och alltid när det kommer en ny blir jag så nervös att den inte ska vara bra.

Kommentera

