Zebrastjärnor.

Standard

Innan jul läste jag ett inlägg hos Maggie där hon visade sina stjärnor som hon gjort. Jag gillar stjärnor och hade tänkt göra en mobil av något slag så det fick bli stjärnor. Jag hade röd mjuk kartong och zebratapeter att tillgå. Hur en går till väga är lätt och visas här.

Min första tanke var att det skulle vara en julprydnad. Men jag är inte så bra på att ta ner julsaker och dessutom så tycker jag att den är snygg och då får den hänga kvar ett tag till. Den hänger ovanför M’s arbetshörna och där passar den bra.

 

stjärnor

 

6 responses »

    • Tack!

      Jag kollade in annonsen och det verkar jätteroligt. Men alltså arbetstiderna. De är ju liksom på andra sidan jorden vilket innebär att jag måste jobba mitt i nätterna. Tyvärr.

Kommentera

