Norrland visar både sina kalla och varma sidor.

Standard

Min bloggfrånvaro beror på min Sverige och Norrlandsresa. Kort ser det ut så här:

  • Begravningen var fin.
  • Kul att träffa syster.
  • Det var minus 28 en dag.
  • Idag var det minus 1.
  • Jag lagar veganmat åt mamman.
  • Jag sträckte ryggen i morse pga dålig säng.
  • Jag har fått ett par stövlar av syster.
  • Jag läser veckotidningar och dricker te mest hela kvällarna.
  • jag är färggladast i byn.
  • Och jag återkommer när jag har nåt vettigt att skriva.

20140203-204816.jpg

12 responses »

Kommentera

