10 asbra saker.

Standard

Jag läste om Maggies 10 asbra saker och tänkte att jag kunde ju också bidra med det. Så jag är asbra på att:

1. diska snabbt. Och jag gillar det dessutom.

2. vara organiserad i en stressig situation. Listor is the shit!

3. komma med bra input till andra människors problem. Borde bara lyssna lite bättre till mina egna.

4. laga mat. Nom nom!

5. sticka och virka. Tack alla äldre släktingar

6. hitta pangpriser och således spara pengar. Kaching!

7. lära mig nya datasystem snabbt. Som när en börjar ett nytt jobb och inte ens sett det nya systemet innan.

8. komma ihåg vad folk säger ordagrant. Både för och nackdel.

9. ha logiskt tänkande i olika situationer. Som Tetris för att ta ett litet obetydligt exempel. Eller hur en ska skruva ihop möbler.

10. ha roligt och tänka positivt även om det händer döjobbiga saker. Det ligger hårt arbete bakom det positiva tänkandet i jobbiga situationer.

Så, vad är du asbra på?

4 responses »

  1. Hurraa så bra! 🙂 Mycket roligare att läsa om vad folk är bra på än klagolistor med allt en suger på. Hihihi, Tetrisjämförelsen var bra. Ordagrant minne, nästan lite skrämmande, dig vill man inte gärna bråka med 😉

Kommentera

