Förkylningsdemonen kom.

Standard

Jag har råkat ut för en förkylning. En sån som egentligen kommit krypande över ett par månader men som inte gett sig till känna riktigt förrän nu. I förrgår kom den. Jag snorar och har som bomull i huvudet. Men ändå är den inte så superhemsk. Ännu. Och jag hoppas att den inte kommer ordentligt heller.

Men i väntan på att det ska bli bättre anammar jag mina egna huskurer i kriget mot förkylningen.

Dessutom måste jag ju bli frisk till i helgen då jag ska på helgseminarium. En slags julklapp från M skulle en kunna säga.

 

 

8 responses »

Kommentera

