In och ut december 2013.

Standard

I december hände inte så mycket på utfronten men på infronten däremot, det var ju ändå jul.

In

+ 1 brun och orange mönstrad kjol i sammet. Köpt på Emmaus Second Hand på Linnégatan i Göteborg.

+ 2 böcker. 1Q84 del två och tre av Haruki Murakami fick jag av mamma i julklapp.

+ 1 tygpåse i svart med lila blommor. En julkapp av mamma som går att vika ihop till ingenting och som är perfekt som shoppingpåse.

+ 1 duschtvål. Dr Bronner flytande två som jag fick i julklapp av M’s syster.

+ 1 halsband med turkos som jag fick av M’s mamma i julklapp.

+ 1 Weleda hudolja som jag fick av M’s mamma i julklapp.

+ 1 ullfrottétröja som jag fick av M i julklapp. Jag kommer aldrig någonsin att frysa igen.

Ut

3 plastlådor som inte överlevde köksmöglet.

Summa: +5

Kommentera

