Så hur gick det med mina mål 2013?

Standard

När jag satte upp målen för mig själv inför 2013 tänkte jag att jag faktiskt skulle klara av dem också. Och det har gått ganska bra. Jag har inte gjort allt men jag har däremot lagt till och förändrat lite i målen under året. Det är också ok. Det är ju jag som satt dem. Vad jag däremot inte gillar är att jag inte sprungit och cyklat så mycket. Men jag har däremot börjat styrketräna och gör det 4-5 gånger per vecka. Men den där grejen att komma ut och springa av sig eller cykla av sig saknar jag. Skärpning inför nästa år med det. Vi tittar på resten av målen.

  • gör plankan i 10 minuter. Jag klarar ca 4 minuter. Jag har inte tränat så mycket på just plankan sedan jag började styrketräna i juli. Men jag är på god väg.
  • springer mer än 2012. Ha, vilket skämt. Jag har nog inte sprungit sedan i oktober.
  • cykeltränar som en galning så att jag inte dör på väg upp för alperna. Vi cyklade aldrig över alperna i år utan ska ta det nästa år istället. Och sedan M skaffade motorcykel har vi mest åkt motorcykel och inte cyklat så mycket. Skärpning säger jag.
  • äter mer veganmat. Men det går ju superbra. Vi äter vegan jämt. Om vi inte är på resa och det inte riktigt går att få till.
  • tjänar massor av pengar på mina kreativa kreationer. Just ja, här måste jag säga att jag inte gjort mycket. Men det kommer, det kommer.
  • mediterar helst varje dag. Varje dag är att ta i, men flera gånger i veckan. Både guidade meditationer och tysta.
  • köper så mycket som möjligt av mina kläder på second hand. Ja, nu handlar ju inte jag så mycket alls, men jag har handlat både på second hand och i vanlig butik.
  • tänker mer på miljön och köpa mer närproducerat. Vi köper mest ekologiskt och närproducerat när det går.
  • lära mig mer tyska! Det går jättebra. Jag har i år skämtat första gången på tyska. Inte illa alls får jag säga. Och ja, de jag skämtade till förstod mig.
  • åker motorcykel till Istanbul. Nä, men väl till Italien och Gardasjön.
  • går på bröllop i Luleå. Check!
4 responses »

Kommentera

