Raw food äpplepaj.

Standard

I dag kommer vårt nyårsbesök och jag tänkte att jag skulle testa att göra en raw food äpplepaj. Jag följer en del raw food-personer på Instagram och en av dem är Fullyrawkristina. Hon har en youtubekanal där hon lägger upp videos på allt från raw food-tips till recept. Jag fastnade för hennes äpplepaj. Den ser och låter helt fantastisk. Eftersom att jag gärna vill äta mer raw food och ren mat kändes det som att jag bara måste testa pajen.

Ser den inte galet god ut?

 

2 responses »

    • Yay! Vad kul 🙂 Den äpplepajen var supergod men även fast jag bara gjorde två tredjedelar så räckte den i två dagar och det blev lite för mycket till slut. Den tog slut nu till frukost.

Kommentera

