Lucka nummer 19 i Emilys julkalender – Ett foto som berör mig.

Standard

Gårdagens lucka i Emily Dahls ”Berätta om”- julkalender.

Ett foto som berör mig. Ja, jag måste tyvärr dra upp det igen. Jag är så stolt över mig själv och jag kan inte komma på ett bättre foto som visar det.

alperna

Jag har just cyklat upp för en av de högsta alptopparna, Lucmagn i Schweiz. Jag var så glad här och det kändes helt oöverstigbart att jag faktiskt hade cyklat upp för det här passet. Jag som bara tre månader innan köpt min cykel för detta ändamål. Jag kunde inte sluta gråta heller. Det kändes helt jäkla galet att jag stod där och posade för ett foto.

2 responses »

Kommentera

