Lucka nummer 17 i Emilys julkalender – Hur jag skulle se ut om jag fick drömma.

Standard

Dagarna går så fort och det är redan dags för nummer 17 i Emily Dahls ”Berätta om”- julkalender.

Hur skulle jag se ut om jag fick drömma? Ja, jag brukar inte riktigt tänka så och det är inte heller enkelt. Det är en mismatch av flera olika personer och stilar.

Tänk en blandning av Helene Billgren, Gwyneth Paltrow i The Royal Tenenbaums och Audrey Tatou som Amelie så får du en salig röra. Men ett hum om mina drömmar. Men ändå så trivs jag som jag är och ser ut och skulle egentligen inte se ut på något annat sätt. Förutom längre hår, men herregud det växer ju.

Favoritklänningen skulle i allafall vara den här:

gul_klänning

Jag skulle ha så här långt hår:

långthår

Och de här skulle jag dansa omkring i:

docs

Klicka på bilderna för källor.

2 responses »

Kommentera

