Lucka fem i Emilys julkalender – Ett klädesplagg som får mig att känna mig stark.

Standard

Dag fem och lucka fem i Emily Dahls julkalender.

Det är inte så mycket ett plagg som får mig att känna mig stark utan en grupp kläder. Träningskläder. Eller cykelkläder i just detta fall. Jag har skrivit det förr och sorry om jag tjatar, men Alperna förra året. Vi cyklade över Alperna och jäklar vad jag kände mig stark då. Eller kanske inte så mycket just då, för jag vet helt ärligt inte hur många gånger under de åtta dagarna som jag ångrade mig. Ångrade vad i hela fridens namn jag gett mig in på. Men efteråt, herregud vad jag kände mig stark och lycklig.

IMG_6081

 

6 responses »

Kommentera

