Lucka två i Emilys julkalender – Vad har jag på mig idag?

Standard

Vi fortsätter Emilys julkalender med dag två. Idag har jag varit i Friedrichshain och druckit kaffe med Johanna och hennes dotter Isa. Det innebär att jag faktiskt har på mig något annat än de hemmakläderna jag oftast har på mig hemma. Det innebär också att jag har sminkat mig. Och fixat till håret med. Så idag var en perfekt dag att berätta om vad jag har på mig.

Leggings och kort trikåkjol är min favorit. Jag har ett mindre antal leggings och ett större antal trikåkjolar. De jag har på mig idag måste antagligen räknas till de tråkigare eftersom att de är svarta. Men till det hade jag min nya second handtröja i orange och färgglada benvärmare. Utomhus hade jag min lila jacka och en rödgulorange sjal.

heute2Läs här om Emilys julkalender och om hur det går till.

Kommentera

