Måndagslista.

Standard

Måndagslistan hittade jag hos Sandra, jag tror att det var förra veckan. Men det är måndag varje vecka.

dagens låt: hela albumet Ghostbird med Zee Avi, men lyssna på den här till exempel.



dagens frisyr:
Håret är en stor tova i en tofs uppe på huvudet.

dagens smink: Ja, inte har jag sminkat mig idag inte.

dagens klädsel:
Svarta jeans, flerfärgad randig ylletröja, röd halsduk och röda benvärmare.

dagens roliga händelse: Att det är SOL ute. Och att jag därmed är på ett fantastiskt humör.

dagens planer:
Idag är dagen då jag söker jobb och kanske fixar en raw chokladkaka med kokos på.

dagens saknad:
Jag saknar nog mina katter lite idag. Vem skulle inte göra det?

Foton 41 057

dagens tråkigaste:
Att det är nollgradigt ute och att jag nu inte kan säga att det är höst längre.

dagens mat: Till lunch gjorde jag wokgrönsaker med lite sås som blev över från i förrgår.

dagens mående: 
Otroligt bra!

dagens tanke: Hur vore det om någon hade det perfekta jobbet till mig?

dagens smycke: Inga smycken idag, bara sjalar av olika slag.

dagens önskan: Att vintern blir snöig och kort.

2 responses »

Kommentera

