Sjuksängen hälsar.

Standard

När jag senast var magsjuk? Det vet jag inte. Kanske 2007 när jag tänker efter. Jag har i allafall åkt på någon slags variant av magsjuka. Alternativt gallproblem, men där finns det mycket att ifrågasätta bland huvudsymptomen. Som jag givetvis googlat fram. Så jag har nog fått magsjuka. Trevligt. Vi som har besök över helgen och allt.

20131101-141126.jpg
Men när en blir serverad nykokt nyponsoppa på egenplockade nypon så känns det lite bättre.

20131101-141220.jpg
Och när det senare serveras salta dinkelpinnar och cola så blir det ju inte sämre.

På återhörande.

6 responses »

  1. Men STACKARE!!! Hoppas att du snart kryar på dig!!!

    Jasså tycker ni att personalen på Bee är lite nonchalant? Jaha… nä det har vi inte märkt. Nu när vi var där hade vi vänner med oss som kände personalen, så den här gången var det extra trevligt. Men vi har nog alltid tyckt att de är trevliga där… Kanske har ni haft otur?
    Däremot var maten inte riktigt lika god den här gången… Men det kan också ha varit jag som inte var lika hungrig som de andra gångerna. 🙂
    Ha en fin helg!

    • Tack, idag mår jag mycket bättre 🙂

      Ja, fast nu är det nog tre år sedan jag faktiskt var där så se kan ju ha bytt personal. En gång bad en servitör oss vänta på ett bord och satte sig vid internet och vi fick påminna honom om att vi ville ha ett bord och att det faktiskt gått folk från sina bord. Som exempel.

Kommentera

