När en har lite tråkigt och vill pigga upp köket.

Standard

Vi fick ett vinställ av ett par kompisar som flyttade i februari. Det var från IKEA och helt oanvänt. Vi hade pratat om att vi skulle köpa ett vinställ så vi tackade och tog emot. Sen stod det ouppackat i köket i flera månader. Tills jag för ett tag sedan bestämde mig för att fixa i ordning stället. Ett tråkigt vinställ i furu gör ju ingen glad så jag slog till med rött och vitt. Vi har mest vitt, rött och svart i köket så det verkade bäst.

Tjusigt va?

20131018-134131.jpg

4 responses »

  1. Så det är det med mig också. Det kan ta månader för mig att göra nån lite grej. Ett snygg vinställ är ju bra att ha ifall man inte genast dricker upp sina vinflaskor 🙂

Kommentera

