Man är sig själv närmast.

Standard

Jag tycker att det är jätte, jätteirriterande och jobbigt att jag inte kan kommentera på bloggar som blogger och blogspot från mobilen. Verkligen jättesuperirriterande. Om jag skriver in en kommentar och ska fylla i de där uppgifterna om vem jag är och min bloggadress så hänger sig hela skiten. Det enda som går är att skriva anonymt. Men seriöst, det är tråkigt att inte kunna visa vem jag är som skrivit kommentaren. Jag vet att jag kan skriva vem det är ifrån men då blir det ju ingen länk.

Så, jag ligger alltid efter på med att kommentera på de bloggar jag läser. Alltid. För jag startar inte min dator varje dag. Ibland inte ens varje vecka. Så när jag väl skriver kommentarer kan det vara på inlägg som är över en vecka gamla. Inte så roligt.

Lösning på ”problemet” kan vara:

1. att bita ihop och starta datorn oftare.

2. att bita ihop och skriva anonyma kommentarer.

Jag har inte bestämt mig ännu.

Slut på gnälligt meddelande. Återgå till att läsa andra, trevligare saker på min blogg. Tack så mycket, hejdå!

10 responses »

Kommentera

