En dag när jag var ensam i tre dagar.

Standard

20130628-161423.jpg

Vaknade och det ösregnade. Löste ett stenhårt sudoku. Åt en macka med världens (ja, igen) godaste röra. Satt i pyjamas på kökssoffan länge.

20130628-161414.jpg

Sen städade jag i källaren och hittade ett täcke från förr. Jag hittade också ett till spindelnät i sovrummet. Tvättade och insåg att den sista minuten på tvättmaskinen i verkligheten är 4.5 minuter. Åt en potatissoppa till lunch.

20130628-161404.jpg

Åt en müsliriegel. Läste lite i en rätt ok bok. Var barnvakt åt en liten treåring och insåg att hon inte längre hade blöja och jag inte visste hur ofta såna kissar. Sen gjorde jag mitt livs misstag och köpte en chokladglass åt henne. Det gör jag inte om.

4 responses »

Kommentera

