In och ut maj 2013

Standard

Maj har varit en rätt in-rik månad. Men också en ut-rik så det jämnar ut sig.

In

+ 1 Vegankokbok 

+ 1 armband med ametister.

+ 1 armband med snökvarts. (Om det nu heter så på svenska.)

+ 1 par blåa leggings. Sommaren kom och jag insåg att jag hade ett par leggings. Det går ju inte.

+ 1 Spaghettiskärare som man kan skära smala spiraler av t ex zucchini så att det blir som spaghetti. Gåva av M’s syster.

+ 1 VitaMix. Mixernas mixer som är det bästa köpet hittills i år.

Ut

1 par svarta sandaletter som jag använt en gång. Sålt på Ebay Kleinanzeige.

1 pakethållare som jag använt en gång. Den hade för lite viktkapacitet när vi cyklade i somras så jag fick köpa en ny. Sålt på Ebay Kleinanzeige.

1 svart bh som jag hittade i en cykelväska som M skulle sälja. Jag hade den när vi cyklade i somras och den var möglig och stank både mögel och gammal svett. Nice. Slängde ganska snabbt.

1 vitlökspress som börjat flagna i metallen. Jätteläskigt eftersom att vi inte märkt att det var så och använt den ett bra tag.

3 par trosor som sett bättre dagar.
Summa: – 1

Kommentera

