När en måste resa med lätt packning.

Standard

När man åker motorcykel måste man resa med lätt packning. Det går inte att ta med sig hur mycket som helst. Motorcykeln kan ju bara ta ett visst antal kilon. Sen finns det u inte så mycket plats på en motorcykel heller. Och ska man vara ärlig så sitter man ju mest med motorcykelkläder på sig och hjälmen ska vi inte tala om vad den ställer till med för frisyren.

Jag har packat klart vad jag ska ha med mig på vår pingstutflykt som tar oss till Riesengebirge som är en bergskedja i Polen och Tjeckien. Vi ska vara borta i två nätter och resa under hela dagarna. Jag har således inte packat någonting annat än en klänning , ett par leggings, en kofta, ett par skor, en resehandduk och en bikini. En pyttenecessär och lite smink också. Das ist alles!

20130518-123542.jpg

So long!

4 responses »

  1. Härligt! Hoppas ni fick behagligt väder. Här har det varit högsommar (för att vara Sverige) och har hört att det varit riktigt varmt i Tyskland med. Kan tänka mig att sitta i full motorcykelsmundering på asfaltsvägar inte är det roligaste i 30-gradig hetta…
    Ser fram emot bildbevis 🙂

Kommentera

