In och ut april 2013

Standard

April har till skillnad från mars varit en inköpens månad.

In

+ 1 Motorcykeljacka. Eftersom att den vi köpt innan till mig var herrmodell och ingen av oss tänkte så mycket mer än att den passade. Men herrmodeller är ju lite bredare över axlarna så skydden passade inte på mig.

+ 1 Motorcykelbyxor

+ 1 Motorcykelhjälm

+ 1 Motorcykelhandskar

+ 1 Motorcykelskor

+ 1 Hårborste. Egentligen ska den vara med på mars lista. Gåva av syster.

Ut

1 Vit och svartrandig långärmad tröja som jag aldrig gillat.

1 Svart kort kjol som jag precis som ovan aldrig gillat och som jag inte passar i.

1 Grönt linne som jag aldrig använt.

1 Lila t-shirt som är urtvättad och har gammal målarfärg på sig.
Summa: +1

2 responses »

Kommentera

