Ett löpningsinlägg.

Standard

Jag är frisk. Det betyder att jag kan ge mig ut och springa igen. Det betyder inte att min kropp är helt frisk dock. Men jag och mina blyklumpar till ben sprang i allafall typ 5 km. Jag klagade cirka hela tiden. På ont i magen pga springning på eftermiddagen med lunch i magen är inte min grej. Eller min mages grej. En kopp kaffe på morgonen och sen springer jag som bäst. Men ändå, jag sprang. Jag klagade också på värmen. Jo, man får göra det när det är 24 grader och man springer. Bäst springer jag på morgonen efter en kopp kaffe. Sen klagade jag på att benen kändes för tunga för att jag nyss varit sjuk och kanske inte i min bästa form. Som är på morgonen efter en kopp kaffe.

På lördag ska jag ge mig ut på en ny runda. Efter en kopp kaffe på morgonen.

20130418-181648.jpg
Bild som inte har någonting med inlägget att göra men som visar vad fint det är utanför vår port.

6 responses »

  1. 24 grader låter underbart!
    Löpning låter mindre underbart, men jag har förstått att världen är indelad i två läger – antingen springer man eller så får man hålla käften om att man är så lat och omotiverad och hellre sitter i soffan. Gissa vilken del jag tillhör 😉

  2. Hej! Hittade hit via Karinskonstgrepp! Blev lite nyfiken iom att du bor i Berlin. 🙂 jag flyger in imorrn o stannar i två veckor o tänkte fråga, lite lagom creepy menmen, om andan faller på till en fika så får du gärna maila mig. 🙂 jolene.bardh@gmail.com
    Det vore roligt att få lite tips o pointers o någon att prata svenska med! Mvh Jolene

    • Hejhej! Roligt att du hittade hit. Och att du är i Berlin. Ja, en fika är ju aldrig fel. Det är ju inte så att jag umgås med drivor av svenskar precis. Jag mailar dig så kan vi hitta nån dag som passar.

Kommentera

