Alltså nej, jag var förkyld för två veckor sedan bara.

Standard

Jag har blivit förkyld. Igen. Jag var ju krasslig för två veckor sedan. Sen blev M förkyld och nu jag igen. Det är inte roligt.

Men jag har kommit på att jag nog kan klassas in som tysk nu. Jag har nämligen hört att om en tysk blir sjuk så binder de en sjal om halsen. Jag har en sjal om halsen kom jag på mig själv med i morse.

20130413-151731.jpg

Annars dricker jag loppkaffe och äter holländska kaffekakor idag.

20130413-151819.jpg

Och har träningsvärk due to löpning för andra gånger (eller första seriösa) efter mitt eh… upphåll sedan i oktober. Men satan vad roligt det var. Jag tänkte att benen behövde vila igår och intog viloläget. Sen hände det andra saker men det blir ett eget inlägg.

20130413-152203.jpg

2 responses »

Kommentera

