Jag är så trött på vintern nu.

Standard

Jag vill ha vår nu. Jag vill att det inte ska vara nån snö och att jag ska kunna ta på mig mindre kläder när jag går ut. Jag vill vara ute mer. Efter påsk, när vi ska åka iväg, så vill jag inte se en snöflinga mer här i Berlin. Inte en endaste.

Och till dess tittar jag på det jag gillar mest. Katter. M tittar mest på motorcyklar så det här är en kompromiss.)

Och så undrar jag varför det mestadels fungerar alldeles utmärkt att länka in ett youtubeklipp men ibland kommer det bara en länk som man måste klicka på. Varför är det inte konsekvent?

Kommentera

