Vaccinationsinlägget som kom av sig.

Standard

Här hade jag egentligen tänkt skriva ett inlägg om det här med vaccinationer. Men jag blev så matt när jag läste på lite olika bloggar så jag kopierar en lista från Fifi istället.

Dagens färgklick: Jag har fortfarande en lila fleecejacka på mig eftersom att jag fortfarande känner mig krasslig.
Dagens träning: Eh, ingen alls. Jag stretchade igår för att låta kroppen veta att jag inte struntar i den helt trots förkylning.
Dagens WTF: Att folk inte har mer vett än de har. Har lite med början av inlägget att göra. Men då kollar jag på kattvideos istället.
Dagens hurra: Jag ska ha filmmyskväll alldeles ensam för att M ska på möte.
Dagens avundsjuka: Jag vill också kunna yoga.
Dagens ord: Vaccination.
Dagens craving: Risotto. Jag måste göra det imorrn.
Dagens noja: Att jag skulle ha halsfluss.
Dagens fundering: Hur ska jag lägga upp min yogainlärning?
Dagens låt: Ashes to Ashes med David Bowie av någon anledning.
2 responses »

Kommentera

