Vad gör man när våren vägrar komma och vintern hånfullt snöar vidare?

Standard

Ja, idag är det den 18 mars. Då är det vår och ganska varmt ute. Solen skiner och de små vårblommorna kämpar på att få komma upp och visa sina vackra blommor. Vi har cyklat en runda för första gången sen förra året och det var otroligt skönt. Vi stannade till och med och åt en glass.

Men näe, skämt å sido. Det snöar idag. I repeat: DET SNÖAR IDAG!

20130319-162601.jpg

Jag är glad att jag slipper gå ut. Jag är glad att jag kan sitta inne och sippa på mitt ingefäravatten med honung från Edefors och pressad citron. Det gör jag inte bara för att det snöar utan för att jag också känner att jag håller på att bli förkyld igen. Jag skyller allt på min systers man som var döförkyld.

Host och hejdå!

 

2 responses »

Kommentera

