En sån där liten lista som snurrar runt överallt.

Standard

När vaknade du imorse?
Jag tror att det var kvart i sju. Jag tror att M’s alarm ringer då.

Vad var det första du tänkte när du vaknade?
Att jag snart skulle få äta frulle. Och varför jag drömde att jag var på ett flygplan ovanför New York som blev kapat.

Har du ringt någon idag? Vem?
Öh, nej. Jag ringer aldrig nån nästan.

Vilket humör är du på?
Rätt less på att känna att jag håller på att bli förkyld. Jag kämpar emot med citron, ingefära, honung, whiskey sours och Nyodex. Jag vill egentligen bara krypa ihop under en filt. Lite så här:

kisse

Har du ont någonstans?
Lite ont i bröstet. Sådär som en får när det är dags för hostförkylning.

Om du fick välja vad som helst att äta just nu, vad är du då sugen på?
Jag har nästan nyss ätit lunch och är fortfarande mätt så jag känner mig inte sugen på någonting alls just nu. Men jag kommer garanterat att börja kolla receptappar snart.

Vad köpte du när du drog ditt kort senast?
En Marabou chokladkaka på Arlanda förra måndagen. Jag handlar inte så mycket med kortet.

Vilken var den första hemsidan du gick in på på internet?
Idag var det bloglovin.

Vad ska du göra ikväll?
Ikväll ska jag nog dricka en whiskey sour och äta nåt gott. Men inte så mycket mer eftersom att jag känner mig lite krasslig.

whiskeysour

Vilken är den första låten du sätter på idag?
Jag lyssnade på Skymningssagors intro efter att ha läst ett inlägg hos Julia. Men annars har jag inte lyssnat på musik alls idag

Vad tycker du om din blogg?
Jag känner att det finns två vägar att gå med bloggen; antingen ska jag fixa om den och ändra lite på både innehåll och design eller så lägger jag av. Fast det vill jag inte.

Vad gjorde du för exakt en vecka sedan, den här tidpunkten?
För exakt en vecka sedan satt jag på Arlanda och åt en chokladkaka och väntade på mitt flyg hem.

Tror du att du kommer få en komplimang idag, för vad?
Jag har fått en av M. Han sa att jag lagat en supergod tomatsoppa till lunch.

tomatsoppa

När fotade du något senast, och vad?
Jag knäppte ett foto med min telefon som jag lade upp på Instagram. Det var på en massa upprivet garn från min vante som jag stickar och som jag stickat fel.

Har du köpt någonting idag? Vad?
Jag var till bageriet innan frullen och köpte bröd. Och så köpte jag ingefära, citron och juice på Netto också.

Om du sträcker ut ditt ben rakt ut, vad snuddar du vid då?
En tygpåse med garn.

Vad har du på dig idag?
Ouff, gråa mjukbyxor, svart linne, röda Helly Hansentofflor och en lila fleecejacka. Jag är ju sjuk. Eller krasslig var det. Fast helst hade jag velat säga att jag hade på mig det här:

polkadot

Klicka på bilderna för att komma till källan.

Kommentera

