Mineralsminksbeställning – check

Standard

Jag har äntligen fått tummen ur och igår beställde jag mineralsminkprover från TiKei. Det är superbra att de har ett provkit på 10 prov för 149 kr. Jag vet inte vilken färg jag ska ha på min foundation så jag testade med lite olika färger. Det är så himla bra att de har en jämförelsetabell med vad en brukar ha för märke och färg och vad en då ska beställa från dem. Dessutom, det bästa, är att det är icke djurtestat och innehåller inga djurdelar överhuvudtaget. Hejja hejja!

tikei-litet-provkit_1

Jag hoppas att det hinner att komma i veckan så att jag kan testa och beställa en riktig storlek innan jag åker till Sverige nästa torsdag. Ja, jag är ute i bästa goda tiden. Som vanligt.

Kommentera

