Alltså våren, var ÄR du?

Standard

Jag vet, februari är inte en vårmånad. Det är en vintermånad. Men jag är trött på vinter nu. Trött som bara den på det här gråa och tråkiga. Dessutom snöar det idag. Det var alldeles vitt när jag drog upp rullgardinen i morse.

Men vad gör en då när det är grått och tråkigt och trist och snöigt? Jo, då går en på cocktailrunda på barer med sand på golvet, palmer som inredning och drinklistor tjocka som biblar. Eller ja, kanske inte så tjocka. En sån bar har jag inte hittat ännu. Men jag lovar att återkomma i frågan.

Var vi gick och vad vi drack får ni veta morrn. Men det såg förhoppningsvis ut lite så här:

https://www.youtube.com/watch?v=A6YnrVQdejU

Och av någon anledning så syns inte youtubekklippet utan du måste klicka på länken för att se det.

Kommentera

