Hur gick det då med OCM?

Standard

Jag gjorde ju OCM-metoden för något tag sedan. Hur gick det då?

Plus

Huden i ansiktet blev mjukare än jag någonsin känt den.

Det var otroligt skönt att göra själva behandlingen med värmen av handduken när jag ångade bort oljan.

Dagen efter behövde jag inte smörja in huden som jag brukar göra nu på vintern.

Minus

Minus vet jag inte om det är men jag kände inte att huden blev så mycket renare än den var. Det är ju bara bra egentligen för det betyder att jag rengör mitt ansikte bra som det är.

Göra igen?

Säkert för att det var skönt, men inte pga av att jag behöver rengöringen.

Kommentera

