Och på den femte dagen var huvudvärken borta.

Standard

I fredags vaknade jag med huvudvärk. Sån där som inte går över. Jag vet det för jag har varit med om det förr. Det är bara att gilla läget och typ ha ont. Men det utvecklade sig till migrän. På lördagen hade jag fortfarande ont. På söndagen och måndagen hade jag gett upp. Men idag är det bra.

Under de här dagarna har inte mycket av värde hänt. Det viktigaste är:
• Jag har blivit attackerad av en fladdermus natten mellan fredag och lördag.
• Jag har sett min första tyska film utan undertexter och förstått ca 90%.
• Jag har köpt godis på Herr Nilsson i Friedrichshain. Det var dyrt. Men gott.

4 responses »

  1. Skönt att huvudverken har åkt iväg på annat håll! Och kul med tyskan!
    Fladdermusen känns som att den behövs en mer djupgående/ förklaring till! Gärna med illustrationer och minspel 🙂

    • Haha, ja nu var det inte så som man kunde tro att det var. Vi har ett gäng mjukdjur som sover med oss varje natt; två fladdermöss och en ekorre. Jag vaknade att att den ena fladdermusen attackerade mitt ansikte helt utan anledning 🙂

Kommentera

