Ibland går det upp och ibland går det ner

Standard

Vissa dagar vill jag bara ligga i soffan med min stora rosa och rödrandiga morgonrock och läsa bloggar och lösa sudoku. Igår var en sån dag. Ändå tränade jag med M när han slutat jobbet. Och jag diskade också. Wihoo vilken dag!!

Idag däremot så har jag inte bara diskat, tvättat och lagat världens bästa lunch av ingenting i kylskåpet utan jag har också hittat fyra jobb som jag ska söka, mailat om ett annat jobb, lagat punkteringen på cykeln och sprang med M på lunchen för första gången sen i oktober. Och suttit ett tag i soffan med morgonrock och löst sudoku på morgonen innan jag vaknat tillräckligt för att orka göra någonting alls av ovanstående.

Så ibland går det upp och ibland går det ner, men mest är det nog faktiskt upp här på gatan som inte ens tyskarna kan uttala.

20130206-162320.jpg

Kommentera

