Om att läsa en bok. Eller två.

Standard

Jag läser jämt. Jag har alltid en bok liggande någonstans som jag läser så fort jag får tid.

Ha, vilken lögn.

1. Jag läser aldrig en bok, just nu läser jag nog fem eller sex.

2. Jag har aldrig tid att läsa. Konstigt med tanke på att jag är en arbetslös hemmafru.

3. Det ligger en hög med böcker i sovrummet som jag läser. Resten av de jag också läser är tillbakaställda i bokhyllan för att de bara samlade damm och aldrig blir lästa.

För er som finner det intressant listar jag härmed mina böcker som jag för tillfället läser.

  • Berlin, en stads historia av Folke Schimanski
  • Zusammen ist man weniger allein av Anna Gavalda
  • Den hemliga historien av Donna Tartt
  • Berlin på 8 kapitel av Carl-Johan Vallgren
  • The Chakra Handbook av Shalila Sharamon
  • Infinite Possibilities av Mike Dooley
  • 50 sätt att sabba planeten av Mark Townsend

buecherwurm

Kommentera

