Music map

Standard

Jag är helt lost på musik nuförtiden. Jag har min musik. Den lyssnar jag på. Ibland Shazamar jag musik på ställen jag hör bra musik på. Och sen pratar jag med Tovan om det finns möjlighet att få den musiken av någon snäll person. Oftast går det bra. En finfin sida som finns är Music-map. Där kan man skriva in en artist man gillar och så poppar det upp fler artister som folk lyssnar på som också lyssnar på den artisten du skrev in.

Pedagogiskt och bra skrivet va? Kolla istället. Här -> Music-map.

Idag lyssnar jag på Lars Winnerbäck och tänker på sommaren och konserten på Trädgår’n i Göteborg med Tovan.

Music map

Kommentera

