Plankan i 10 minuter kan väl inte vara så svårt

Standard

Jag måste uppdatera min mållista lite. Jag glömde bort att jag skulle ju klara att göra plankan i 10 minuter innan 31 december i år. Det kan väl inte vara så svårt. Det svåraste är ju att ha nåt att göra under tiden. Men jag ska nog göra en plankan-playlist på exakt 10  minuter så jag vet när det är över.

  • gör plankan i 10 minuter. Som sagt, kan ju inte vara så svårt.
  • springer mer än 2012. Det är ju bedrövligt att det blivit så sällan.
  • cykeltränar som en galning så att jag inte dör på väg upp för alperna. Om vi väljer att cykla över de däringa bergen igen.
  • äter mer veganmat. För det är ju så bra för alla.
  • tjänar massor av pengar på mina kreativa kreationer. Såklart!
  • mediterar helst varje dag. Det gör jag ju redan som det är, men ändå bra att ha det sagt.
  • köper så mycket som möjligt av mina kläder på second hand. Så ofta som jag köper kläder. NOT!
  • tänker mer på miljön och köpa mer närproducerat. Nog för att vi är bra på det redan som det är. Men kanske det går lite mer.
  • lära mig mer tyska! På god väg, på god väg…
  • åker motorcykel till Istanbul. Måste bara hitta en rosa hjälm med vita prickar på först.
  • går på bröllop i Luleå. Syster blir fru i mars.

Hejje hejja mig!!

2 responses »

Kommentera

