Fy fan vad jag är sjuk

Standard

Jahaja, så var det ett nytt år igen. 2013. Jag tänker inte höra en sån lång årskrönika där jag berättar månad gör månad var jag gjort under året med mängder av bilder. Det är jag helt enkelt för sjuk för. Jo, fortfarande. Men jag kan i korta drag säga:

Det var mitt bästa år hittills.

Jag har varit dökär på gränsen till fånig hela året.

Jag har bott i Berlin hela 2012.

Jag har lärt mig tyska rätt bra om jag får säga det själv.

Jag har slutat tvätta håret med skräpiga produkter och använder nu enbart ägg. Och havregryn som torrshampo.

Jag har inte sprungit så mycket som jag velat. Men tänker ta igen det under 2013. Om det finns platser kvar i Berlin maraton.

Jag har cyklat desto mer.

Över alperna till exempel.

Vi har haft mycket Sverigebesök här.

Vi har varit i snöiga Norrland under påsken och kört skoter.

Vi firade nyåret hemma och fyra av fem var förkylda.

Nu dags att jäsa vidare efter pizzan.

20130102-193223.jpg

Kommentera

