Lucka nummer 24; En bild från en tidigare julafton

Standard

Igår var det julafton och sista dagen för Emilys julkalender. Jag är inte hemma och har i gen kontakt med min dator hemma som eventuellt skulle kunna innehålla ett eller annat foto från någon tidigare julafton. Så jag gör en alternativ lucka för julafton.

En bild som önskar god jul!

20121225-143842.jpg

Den här jultomtelyktan fick jag av min farfar. Den kommer fram varje jul och det är den enda jultomtepryl vi har framme. God Jul!!

2 responses »

Kommentera

