Lucka nummer 23; En bild som bäst beskriver ditt humör idag

Standard

Näst sista dagen. Dan före dopparedan. Dagens lucka i Emilys julkalender.

En bild som bäst beskriver ditt humör idag.

Jag sitter på tåget på väg till julfirande hos M’s föräldrar. Jag har sällskap av hela Tyskland, världens sötaste (och största) hund och M.

20121223-130055.jpg

Jag läser 50 sätt att sabba planeten av Mark Townsend och David Glick. Det får mig att känna att mänskligheten är helt åt skogen och galen och jag funderar på hur det hela ska sluta.

20121223-125847.jpg

Kommentera

