Lucka nummer 20; En bild på din önskelisa i år.

Standard

I går var det en önskelistebild som var dagens lucka i Emilys julkalender.  Jag hade ingen lust att klura ut vad jag egentligen önskar mig i år så det blev inte nåt inlägg om det. Och idag vet jag inte heller vad jag ska skriva om det. Men jag önskar ju såklart att nästa år ska vara så himla bra som detta året har varit. Med mycket roliga resor och ett roligt jobb. Då skulle jag vara nöjd. Väldigt nöjd!

Så i brist på önskelistebild visar jag istället en bild på mina finaste kattor.

Pictures 18 045 Pictures 18 033

Jag saknar ju de finingarna. Sötnosarna.

2 responses »

Kommentera

