Lucka nummer 14; En bild av dig du inte visste om att den togs.

Standard

Idag är det redan den 14 december och Emilys julkalender fortsätter med:

En bild av mig jag inte visste om att den togs.

IMG_6250

I somras cyklade vi ju över alperna och här är jag i Schweiz. Vi hade åkt bil dit från Italien för att köpa tågbiljetter hem. Jag provar snordyra hattar och Thomas tar en bild av mig som jag inte hade en aning om att han tog. Jag köpte ingen hatt, men jag tycker nog att den passar mig.

Kommentera

