Lucka nummer 8; en bild på dig från en av de bästa kvällarna i ditt liv.

Standard

Jag har halkat lite efter på Emilys julkalender. Jag kom hem från Sverige i måndags och har inte haft någon lust att sätta på datorn någonting förrän nu.

Men jag tar igen det och öppnar lucka 8-11 idag istället.

En bild på mig från en av de bästa kvällarna i mitt liv.

iphone-foton 039

Så här såg jag ut kvällen jag träffade M. Den bästa av alla bra kvällar i mitt liv. Jag har inte så mycket mer att säga om det.

Kommentera

