Lucka nummer 11; en bild på något som representerar dina framtidsdrömmar.

Standard

Jag kommer sakta men säkert ikapp med Emilys julkalenderHär är lucka nummer 11.

En bild på något som representerar mina framtidsdrömmar.

hus

Jag vill flytta till hus. Och i huset vill jag bo med M och lite djur. Hundar, getter, höns och kanske nåt mer. Huset ska ligga mitt ute i skogen för då mår jag jättebra. Jag finns på Pinterest där jag har en board med namnet The dream house som visar lite av allt möjligt jag vill ha i ett hus.

Kommentera

