Lucka nummer 7; en bild på dig när du ser ut som du alltid skulle vilja se ut.

Standard

Som jag tidigare nämnt så gillar jag inte riktigt det här med att bli fotograferad. Det innebär också att det inte finns så mycket bilder på mig. Men jag lyckades i alla fall hitta en som visar hur jag, just nu, skulle vilja se ut. Fast kanske inte alltid, fast det är ju tråkigt att alltid se ut på samma sätt så varför inte så här? Emilys julkalender fortsätter även idag.

En bild på mig när jag ser ut som jag alltid (eller ofta) skulle vilja se ut.

DSC_7540

Med skoteroverall på ett berg i massor av snö och otroligt mycket skoterkörande. Det här är när jag och M var uppe i Norrland och hälsade på förra påsken. Vi var i systers killes stuga mitt ute i ingenting. Verkligen ingenstans. Vi bodde i en stuga utan el och toalett. Det innebar massor med vedeldning och stearinljus och mat på öppen eld. Det är precis så en påsk ska firas. Ute i skogen med skotrar. Denna helg körde min syster upp i ett träd och jag rakt in i ett. Till vårt försvar så fanns det ingen broms på skotern. Då kan det gå lite som det går.

2 responses »

    • Tack! Jag tycker att ni bör titta på Brandenburger Tor, Friedrichstraße, Judiska museet, TV-tornet, Alexanderplatz, East Side gallery i Kreuzberg. Ni borde också och äta en döner och en currywurst.

      Sen gillar jag Friedrichshain och Kreuzberg mycket. Det är två mysiga stadsdelar.

      Kolla min etikett på Berlin, där finns det lite tips på intressanta saker.

Kommentera

