Tack, men nu räcker det med hormoner för min del

Standard

De senaste månaderna har jag inte mått så bra när jag ska ha det där som jag inte ens vill uttala så illa tycker jag om det. Verkligen, det är det värsta jag vet. Och att prata om det är ännu värre. Varför?? Nej, tack jag pratar inte om det. Men i alla fall så har jag i stort sett känt mig som en blöt, rutten trasa och har helst av allt velat ligga under ett täcke och andas undertäcketlukt tills solen går ner och sen halsa en flaska vin och gå och hänga mig. Ungefär så ja.

Så vad gör en åt det då? Jag, för min del, hänger på Pinterest och drömmer om hus på landet, djur i massor och träning. Följ mig där vettja, så kan vi drömma tillsammans.

Kommentera

