Hon, den där tjejan med de plutiga läpparna i HM-reklamen

Standard

Jag ser ju inte på TV eller lyssnar på radio. Det resulterar i bl a att  jag missar mycket matnyttigt i musikväg. Sedan ett par månader jag reklampelarna visat HM-reklam med en otroligt smal och storhårad, plutmunning människa som jag inte har en blekaste aning om vem det är. Idag när jag gick in på Youtube för att helt hopplöst leta efter vad det nu var såg jag en länk med henne, Lana Del Rey. Jaha, så hon sjunger. Men vilken röst människan har.

Och i vanlig ordning ber jag om ursäkt för att jag bor i Tyskland och inte kan visa något annat än en stillbild. Men det är väl musiken vi vill åt va??

Kommentera

